برند آموتیا با شعار زنان با ارزش، زیبایی زنان را افزایش میبخشد و محصولات خود را با این رویکرد طراحی و تولید میکند. نام آموتیا ریشه در معنای کهن دارد که شاید به دوران باستان ایران برسد، این لغت در مفهوم پرستار و همچنین دوشیزه نامیده شده است. همچنین بستهبندی محصولات این برند به سبک مینیمال هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند. با این تفاسیر این برند همیشه در تلاش است تا با محصولات آرایشی خود ارزش زیادی به مشتریان خود قائل شود و اعتماد به نفس را در آنها بیشتر کند. تمام محصولات این برند توسط متخصین چشم و متخصصین پوست تایید شده است که انواع پوست حتی پوستهای حساس نیز از آنها بهسادگی استفاده کنند.
تاریخچه برند آموتیا
برند آموتیا amutiya در سال 2008 در شهر استانبول توسط یک گروه ماهر و با تجربه با 25 سال سابقه در صنعت لوازم آرایشی و زیبایی تأسیس شد و در سال 2011 تحت لیسانس Red Of View ایتالیا کل مجموعه خود را به ایران منتقل کرد. با افزایش موفقیت این شرکت که حاصل ورود ریمل این شرکت به بازار بود Amutiya به یکی از برندهای معتبر در انتخاب ریمل توسط بانوان ایرانی تبدیل شد. پس از گذشت مدت کوتاهی از فعالیت در ایران به عنوان گام بعدی، آموتیا به عرضه محصولات خود از رژگونه، کرم پودر و سایه چشم گرفته تا ریمل، رژلب و لاک ناخن با کیفیت بالا و قیمتهای مناسب برای مشتریان خود تلاش کرد. دلیل اعتماد به آموتیا در بازار اهمیت دادن به کیفیت در عملکرد از تولید تا تحویل نهایی است. آموتیا سعی می کند تا با سرمایه گذاری در کارهای تحقیق و توسعه با مشتریان خود به تفاهم برسد و جدیدترین و با کیفیتترین محصولات را در اختیار آنها قرار دهد.