محصولات بایودرما متفاوت و قدرتمند
رمز موفقیت و محبوبیت محصولات بایودرما شناخت مشکلات پوستی و عملکرد پوست برای درمان این مشکلات است. کمپانی بایودرما برای رسیدن به این هدف از لابراتوارهای درماتولوژی خود کمک گرفته است تا از ساختار طبیعی پوست به عنوان یک الگوی خاص و منحصر به فرد استفاده کند و با ایجاد آزمایشگاهی مختص به شناخت مشکلات و حفرههای پوستی توانسته در بهبود سلامت پوست قدذتمند عمل کند.
تاریخچه بایودرما
در سال 1977 یک دارو ساز به نام جیم نوئل تورل در نظریه بیان کرد، وقتی پوست آسیب میبیند بیشتر از این که به دنبال راه حلی برای درمان آن باشیم باید به آن یاد بدهیم که به چه صورت طبق بیولوژی طبیعی خود به زندگی طبیعیاش ادامه بدهد. با در سر داشتن این نظریه در دهه هفتاد میلادی کمپانی بایودرما توسط تورل تاسیس شد. او که دوستان زیادی در زمینه زیست شناسی، جراحی پلاستیک و محیط زیست داشت. به همین دلیل نسبت به دیگران نگاه متفاوتی به محصولات بهداشتی و مراقبت پوستی داشت و فعالیت لابراتوارها و کمپانی بایودرما را با شعار علم زیستشناسی در خدمت پوست آغاز کرد.
دستاوردهای مهم محصولات بایودرما
در سال ۱۹۹۲ آزمایشگاه BIODERMA به صورت مستقل شروع به کار کرد و از مهمترین دستاوردهای آن صادرات به بیش از ۱۰۰ کشور در سرتاسر دنیا است. میانگین رشد سالیانه محصولاتبایودرما در طی ۵ سال گذشته، بیش از ۳۲% میباشد و با توجه به تولید فرمولاسیونهای پیشرفته برای انواع پوست و طریقه مراقبت از آنها محصولات متنوعی سازگار با مشکلات پوستی را تولید نموده است. در سال ۲۰۰۱ اولین شعبهبایودرما در کشور ایتالیا افتتاح شد. شروع فعالیت این برند در سال ۲۰۰۹ در ویتنام شمالی و تاسیس بنیاد جدید بایودرما در سال ۲۰۱۱ با حمایت Fondation de France جهت گسترش محصولات درمانی پوست بوده است.
کمپانی بایودرما، با توجه به نیازها، مولفهها و عملکردهای خاص و مکانیسم زیستشناختی طبیعی پوست، و با استفاده از مولکولهای طبیعی موجود در پوست، خالصترین مواد اولیه را در محصولات خود به کار میبرد تا با استفاده از آنها مقاومت پوست را افزایش دهد.